Hledat
Filters
Sleva 50% na všechny softshell bundy!

Ke každému kajaku SEVYLOR pádlo, ke každému člunu SEVYLOR vesla ZDARMA!

Půjčovna elektrokol Třebíč

K půjčení nabízíme tyto modely:

Krosová elektrokola APACHE

Elektrokola s výkonným středovým motorem, která jsou určena pro svižné výjezdy, rodinné výlety nebo běžné dojíždění do práce nebo za zábavou. Na jedno nabití ujedete 70–130 km.

APACHE MATTO MX 13 Ah

Elektrokolo Apache Matto MX 13 Ah 2017

APACHE MATTO MX 16 Ah

Elektrokolo Apache Matto MX 16 Ah 2017

Horská elektrokola APACHE

Tyto elektrokola jsou určena pro sportovní jízdu převážně v terénu. Pomocí silného středového motoru zdoláte vše, co se Vám  odváží postavit do cesty. Dojezd je 50–120 km, podle členitosti terénu a hmotnosti jezdce.

APACHE HAWK MX 13 Ah

• 550,--/den
  • 900,--/víkend
  • vratná záloha: 5 000,-- Kč

Individuálně lze domluvit rodinnou nebo skupinovou slevu. Kompletní ceník naleznete níže v ceníku pronájmu elektrokol.

Podmínky půjčení

• Platný občanský průkaz
  • Věk nad 18 let
  • Složení kauce
  • Podpis smlouvy o půjčení

Je možné zapůjčení ochranné přilby.

Veškeré informace vám jsme ochotni poskytnout v některé z našich půjčoven. Návrh smlouvy si můžete stáhnout zde.

Sleva na koupi

Při koupi nového elektrokola na prodejně K-sports nebo přes e-shopy www.k-sports.cz nebo www.tykola.cz, do jednoho měsíce od půjčení, bude cena nového zboží ponížena o zaplacené nájemné za jedno elektrokolo - maximálně však o 1 000 Kč.

Kde nás najdete

PO-PÁ 9:00-17:00
tel.: 734 473 862
obchod@k-system.cz

Horácký tenisový klub z. s.
Janáčkovo stromořadí 156
674 01 Třebíč
www.htktrebic.cz

Provozní doba:
PO-NE 9:00-20:00
tel.: 568 848 595
mob.: 732 784 829

Rezervaci můžete provést e-mailem obchod@k-system.cz a telefonicky na 734 473 862 www.k-sports.cz

Kam na výlet

Okruh přírodním parkem Třebíčsko

Délka: 54 km, převýšení: 210, náročnost: středně náročná, čas: 4 hodiny

Ke stažení: PDFPNG

Cyklotrasa vede pozoruhodně utvářenou krajinou, pro kterou jsou charakteristické volně roztroušené balvany a menší skalky. Ty spolu s loukami, drobnými lesíky, remízky a rybníky vytvářejí malebný a nezaměnitelný ráz této krajiny.

Po výjezdu z náměstí narazíme na značku cyklotrasy 5106, která nás vedlejšími ulicemi vyvede z města. Pojedeme kolem vodní nádrže Lubí, přes osadu Ptáčov a obec Trnavu do Náramče. Odtud pokračujeme trasou 5109 po hrázi rybníku Gbel do kopce, na jehož vrchu je selské stavení. Za ním přijedeme k rozcestníku a změníme trasu na 5112. Ta nás povede do Rudíkova, Hroznatína a Benetic. V Beneticích se napojíme na cyklotrasu č. 103 a pokračujeme kolem Jelení hlavy až do Budíkovic. Tady odbočíme na trasu 5214 a sjedeme k silnici do Okřešic. Projedeme vesnicí a chvíli mírně stoupáme, přijedeme ke křižovatce s hlavní silnicí na Třebíč a odbočíme vlevo. Po ní pojedeme jen kousek a dáme se vpravo na Číhalín a přes něj do Přibyslavic. Přejedeme řeku Jihlavu a napojíme se na cyklostezku 26, po které dojedeme přes obec Petrovice a Sokolí do Třebíče.

Výlet na hrad Sádek

Délka: 26 km, převýšení: 158 m, obtížnost: snadná, časová náročnost: 2 h

Ke stažení: PDFPNG

Výchozím bodem je jedna z našich půjčoven, v centru města na Karlově náměstí, nebo v areálu Horáckého tenisového klubu. Odtud se vydáte přes třebíčskou část Horka-Domky, dále stezkou č. 5212 směrem na Slavice. U Slavic pojedete okolo Pekelného kopce, na kterém se tyčí nová rozhledna, na kterou můžete odbočit.

Po polní cestě k rozhledně pohodlně dojedete (výlet k rozhledně není součástí trasy).

Pokud se rozhodnete dále pokračovat po naplánované trase, ve Slavicích se dáte neznačenou cestou do Mikulovic a po žluté turistické značce dojedete do Kojetic a na Sádek. Tam se nachází restaurace s vinohradem, kde si můžete dát občerstvení.

Odtud můžete pokračovat cestou č. 5103 na Mastník, dále stezkou 5212 směr Stařeč a neznačenou cestou na Kracovice. A odtud kolem Pekelného kopce po zelené turistické značce zpět do Třebíče.

Výlet na zámek v Budišově

Délka: 34 km, převýšení: 175, obtížnost: snadná, časová náročnost 3 h

Ke stažení: PDFPNG

Výchozím bodem bude některá z našich půjčoven v Třebíči. Odtud projedete přírodním parkem Třebíčsko, stezkou č. 5106 směr Ptáčov, Trnava, Nárameč a Budišov.

Zde zastavíte a můžete si prohlédnout zdejší klenot – zámek Budišov i s přilehlým parkem. Přes park se můžete dostat ke starému větrnému mlýnu, který je však v soukromém vlastnictví. Po jeho prohlídce můžete pokračovat po cyklostezce 5206 směr Kojatín, odtud prokličkujete po cyklostezce č. 5208 mezi rybníky až do Hostákova.

Poslední úsek cesty do Ptáčova vede po žluté turistické značce a odtud již známou cestou zpět do Třebíče.